Páté kolo Google Grants pro neziskové organizace se zaměřením na vzdělávání je zahájeno
Praha, 1. listopadu 2012:
Až do 28. listopadu mají možnost neziskové organizace podat přihlášku a získat podporu v rámci dalšího, v pořadí již pátého, kola grantového programu společnosti Google s názvem Google Grants (google.cz/grants). Tématem stávajícího kola je podpora, rozvoj, zlepšení nebo rozšíření zájmu o české vzdělávání, na které se český Google zaměří v roce 2013. 10 neziskových organizací splňující podmínky mohou získat neomezenou reklamu ve vyhledávání pomocí Google AdWords (google.cz/adwords). Přihlašovací formulář je k dispozici zde.
Český Google pravidelně každých šest měsíců otevírá možnost pro neziskové organizace přihlásit se do programu Google Grants a obdržet tak neomezenou reklamu ve vyhledávání pomocí služby Google AdWords. Tématem tohoto kola je “Podpora vzdělávání v České republice”. Přihlášky do Google Grants je možné zasílat do 28. listopadu.
Poté porota, složená se zaměstnanců společnosti, vybere neziskové organizace a projekty, které nejlépe splňují podmínky grantového programu. Deset nejlepších projektů/organizací, které splní právní podmínky a svým zaměřením budou odpovídat aktuálnímu tématu grantového programu, budou moci využívat e-marketing pro šíření svého poslání, vytvoření povědomí, získání dárců nebo zapojení dobrovolníků. Výsledky grantů budou vyhlášeny 4. prosince.
“Vzdělávání není pouze škola a díky tomu, že internet umožňuje přístup k mnoha informacím, možnost vzdělávat se v různých oblastech celosvětově demokratizuje. Proto chceme pomoci takovým neziskovým organizacím, které vzdělávání nebo vzdělávací projekty v Česku podporují, a zároveň tímto uvést naši novou celoroční kampaň, kterou spustíme začátkem roku 2013,” říká Janka Zichová, PR manažerka českého Googlu.
Český Google již v minulosti realizoval čtyři tématická kola Google Grants, v rámci kterých neziskovým organizacím udělil 40 grantů v následujících oblastech:
- Přístup k informacím, jež mají usnadnit život.
- Inovativní řešení problémů, které trápí obyvatele ČR.
- Podpora osobního nebo profesního růstu.
- Podpora rozvoje v některé z následujících oblastí: česká kultura a umění, vzdělávání na školách a rozvoj českých a moravských měst.
- Aktuální kolo: Podpora, rozvoj zlepšení nebo rozšíření zájmu o české vzdělávání
Podmínky pro zařazení do programu Google Grants
- Nezisková organizace/projekt:
- musí splňovat právní podmínky.
- její zaměření (či určitý projekt) musí odpovídat vyhlášenému tématu kola.
- musí mít vlastní web a plánovaná reklama ve vyhledávání Google na něj musí odkazovat.
- na webových stránkách zapojených do programu Google Grants se nebudou zobrazovat reklamy generující výdělky, např. reklamy Google AdSense nebo partnerské reklamní odkazy.
- musí mít zájem a kapacitu se o grant - čili účet Google AdWords a jeho kampaně - aktivně starat.
O Google Grants
Program Google Grants pomáhá více než 4000 neziskovým organizacím na celém světě propagovat jejich webové stránky prostřednictvím inzerce na stránkách Google, a umožňuje jim tak dosáhnout vytyčených cílů. V České republice program Google Grants (
google.cz/grants) nabízí českým neziskovým organizacím grant ve formě reklamy ve vyhledávání Google. Nárok na Google Grants má každá nezisková organizace nebo projekt, která splňuje předepsané podmínky daného kola. Byl spuštěn v roce 2010 a v současné době jej využívá více než 40 neziskových organizací.
###
O společnosti Google Inc.
Společnost Google, jakožto globální technologický lídr, se snaží neustále vylepšovat způsob propojování lidí a informací. Inovace Googlu v oblasti vyhledávání a reklamy umožnily společnosti získat vedoucí pozici na internetu a vytvořit jednu z nejznámějších světových značek.
Google Česká republika
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 51% podílu na trhu vyhledávání (Toplist, 2. týden 2011). Google od otevření pobočky uvedl na český trh zhruba stovku lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v Čechách mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense. Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).
V roce 2011 byl uveden projekt Google+, který portfolio Google služeb sjednocuje a propojuje.
Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.). V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře
http://sites.pressatgoogle.com/cz.
Technická podpora pro české uživatele
Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu
GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.
# # #
Google je ochranná známka společnosti Google Inc. Všechna další jména a názvy produktů či firem mohou být ochrannými známkami svých vlastníků.
Dotazy tisku:
Judita Hrubešová
Grayling Czech Republic
tel. 224 251 555, 775 558 271
judita.hrubesova@grayling.com
Štítky: Czech, Czech Republic news announcements